Wednesday, December 29, 2010

bisa.


kalau miskin miskin jugak. kalau kaya kaya jugak lah

so berpadalah. kalau miskin, buat cara miskin. jangan sibok2 nak ikut orang. Allah tak bezakan kaya atau miskin. so jadi diri sendiri. jangan duk sibok dalam segala hal nak lebih dari orang .kena sedar diri, yang kita ni tak mampu.
cermin diri dulu.
paham tak ??




kalau kaya, tapi riak nak mampos, orang tak akan pandangnya. Allah murka. manusia sekarang bijak nak menilai, nak berkawan. kalau aku, aku tak mahu berkawan dengan orang yang tikam menikam ni. mintak jauh.
paham tak?





nak marah, cakap je terus. jangan guna orang lain. tak berani macam tu. tu hipokrit!







p/s : go nor shahrul idlan talaha! *kena sebut nama penoh baru power!
orang ganu biseee!! paham tak?? muahaha



jangan duk mengadu pulak.
nanti volcano lagik.





********************************



sekadar persinggahan setelah 1 minggu tak update blog.
esok aku akan kembali, dengan yang lebih bisa.
gitu.

thanks, to all my fans. ada ke fans? haha. tak lah, to all my supporters.

love u bebeh XoXo :)


teruskan singgah dan baca tau.

kepada yang membenci aku.

hai :)

saya tak benci awak.


sayang sikit muuuuuuaax!

hahaha, mengarut suda.. gurau je lah.

okey. taa~

No comments:

Post a Comment