Monday, December 13, 2010

bila agaknya



Assalamualaikum.

aku kosong. aku tak tahulah. apa ya salah aku. apa ya silap aku. oh mudah sangat lupakan. wey, barang2 aku yang pernah aku bagi baik semua buang !! *kejam tak? muahaha.
* eh abaikan aku pinjam dialog kawan aku je, jangan terasa pulak. nanti mulalah duk mengadu. menci tau i. :P




jangan bermain dengan air. awas! hujan tak apa.



okey, cuma erm, malam tadi, setelah 10 bulan di rumah baru. buat pertama kalinya aku jumpa lipas dalam rumah. then, apa lagi cepat2 amik ridsect, sembur. kesian kat lipas tu, sampai keluar cecair hitam aku kerjakan !! eeeuuw, aku geli dow. haha. aku biarkan je, lipas itu. bangun pagi2 tadi aku tengok dah tak ada lipas tu. bagus2.


bila cakap pasal serangga tu. * aku geli dah nak taip lipas. eh see, taip lagi lipas. oh3. geli56!! so, binatang tu, teringat time duk hostel smasid. bila musim hujan je, ya ampun, kaum mereka ni, sangatlah hebat menonjolkan diri. terbang sana, terbang sini. geli !! yang sangat obses takutkan lipas, aku dan yun. kalau sue, katak. kalau shidah kucing. boleh?? haha. lawak wey. kadang kalau malam jumaat, suka buat onar dan lari2 keliling aspura *eh silap. keliling aspuri sebab main kejar2, duk sakat binatang atau serangga masing2. gile wey! berpeloh2 tau. tapi memang best. junior2 tengok cam apa2 je lah kakak2 ni. peduli apa kita orang! hahaha :P. then, bagi aku paling best, shidah. kalau kat dewan makan , banyak lah kucing sana sini. apa lagi, kadang2 amik kucing tu saje je pi bubuh kat peha dan bahu dia. apa lagi, larilah lintang pukang! kot~. sory shidah. :P.


kalau dulu, asal jamuan akhir tahun bilik. mesti nak bbq. advanced tak kami ?? tapi korang kot lagi advanced, pegi karok, tengok wayang kan? keluar dengan bf masing2. tapi kami masa tu, manalah nak keluar jauh2. terengganu tak ada GSC atau TGV or what ever lah kan. ni baru berapa bulan ada panggung kat mesra mall. emm, boleh lah.


masa form 4, aku masih ingat. yang kami satu bilik bersihkan bilik. sungguhhhtiii! siap keluarkan semua loker tau. memang best woh~ best3. sesi make over lah. * amik kita semua, dia dah lama nikah! kita bila?? :)). menari mentor lah. sesi pakai masker dengan telur lah! oh, aku tak pakai okey. nak muntah bau telur kalau mentah. huhu. then, banyak lagi lahh. sangat banyak2. so bagi aku, 5 tahun kami betol2 bersama. memang sangat kenal hati budi. serius. alhamdulillah. so, bagi aku 3 tahun tak cukup kot. kan3? ke atas diri masing2 nak kekalkan persahabatan?? iya, atas diri masing2. berapa lama pon korang bersahabat, tapi tak reti nak kekalkannya. tak reti. tak reti bahasa. dan makin suka duk melaga2 kan, tetap akan menemui jalan yang tak akan di redhai Allah. lantak korang lah wey. okeh, apa2 pun tanya diri masing2 dulu. apa salah diri sendiri okey!!


hurm, oh reunion aku akan di tangguhkan. sebab apa? sebab adalah sebabnya.
so, tak apa. lepas ni kita plan elok2 tau kawan2. Insyaallah.




seperti kelopak. saya serius.



dan tadi aku ada tengok saiful nang kat ntv 7. even, dia orang duk sembang english. aku boleh lah catch up sikit2. beliau kata, untuk berjaya, cuba cari super power anda. so maknanya, kuasa anda apa? kelebihan korang apa? oh, aku macam mana? aku ada kelebihan aku. iya, masing2 ada. iya, aku akan cuba, selangkah demi selangkah. mungkin. okey, beri aku peluang. serius, aku akan buktikan.


* nak bagitau, baju kurung aku warna merah dah siap! yey! semalam terus pergi beli tudung. oh, terbeliak biji mata kakak aku, sebab tudung syria yang outer sahaja tau aku beli, lebih mahal dari kain baju kurung dan upahnya. so apa macam ?? haha. tak apa, mak aku belanja.
(-.-)v! *peace . sayang mok. muahh4 :>


so, semalam aku sempat discover butik2 tudung yang ada, oh banyak rupanya butik tudung kat sini. rambang mata aku wey! gila lah. tak payah dah nak beli on9. sini pon macam2 ada.

erm, nak cerita apa lagi eh? banyak lagi. nanti next post yep.

tq.


BEST KAN DAPAT TAHU SIAPA
JENGUK BLOG KITA !!



p/s : aku dah tak sabar nak pakai baju dan tudung warna merah itu!!
*dah agak, pantang je ada status baru. publisiti murahan. -.-, jangan ada benci !



study english.
rasa macam malas.
eh, tak boleh malas ain.
nanti kena tindas !!

2 comments:

  1. agaknye siapa ye slalu jengok blog ni yer??? ekeke

    ReplyDelete
  2. hehe, tu lah visitor dri phg tu spe lah.
    then ad yg dri kota bharu perak?? haha. ada ke? lawak lah. apa pun tq ye.

    kak zura :>

    ReplyDelete