Tuesday, December 7, 2010

rapunzel tapi hancus

rapunzel, ada rambut yang sangat panjang.

kalau ada rambut yang panjang tapi 'busuk', kering, ada kutu, tak bermaya, warna hijau pucuk pisang, baik simpan je angan2 nak jadi rapunzel.

* bukan aku.

hehe, ini cerita tentang aku. buk
an aku yang ada rambut warna hijau pucuk pisang. gila apa?? oh i love black. ^.^ . then, sebenarnya dah berbulan pasang hajat nak warna kan rambut. eh, pembetulan. nak potong rambut, sebab dah macam rapunzel kononnya. * weh, jangan bayangkan tau :P. so, sampai ke hari ini tak potong2 juga.

rasa2 nak potong macam justin bieber. comel tak ?? -.^. haha. weyh, tak boleh nanti pakai shawl t
ak cantik. tak rasa kemas dan selesa. bukan bicara pasal bonggol unta. tapi keselesaan. eh, tapi aku tak dop lah sapa tinggi macang bonggol unta okey. i masih waras. Insyallah.




ini cantek



kuasa korang apa? semua orang ada kuasa. aku pun ada kuasa. tapi kuasa kita hanya sekadar kuasa seorang manusia. tidak lebih daripada Nya, Yang Maha Kuasa. masing-masing ada kuasa. tak percaya?? cuba korang be
rdiri depan cermin then cuba tenung cermin. pecah tak?? lau pecah korang bukan manusia. alien mungkin. atau makhluk yang istimewa. kalau aku, takot. mau je lari. haha. wey, dah mengarut ni. ok2, lets serius. kuasa membeli. perempuan?? memang ado. jangan bohong okey. aku pon kalau ikutkan hati, haihh. shopping?? ggrrr~ bila lah duit 1 juta turun dari langit. eh, tunggulah sampai kiamat pon tak akan berlaku. melainkan usaha kita sendiri. eh, bukan. usaha aku sendiri. ada banyak duit, boleh balas jasa mak ayah. sebab mak ayah aku duk tanggung aku dari aku bayi sampai sekarang, masa diploma dulu. sangat banyak aku guna wang mereka (*mereka, tak tahan.) then, banyak lah, nak itu. nak ini. nak makan tu, nak makan ini. nak kain baju kurung tu, nak kain baju kurung ini. -.- *a bit guilty sometime. but im happy. no one can replace my parents. also yours right?? :>



cakap pasal hijrah. erm. perpindahan. perubahan. of course ke arah lebih baik. aku, hijrah aku sempena hijrah ini. aku pon tak mau cakap lebih2. sebab biar kalau boleh aku je yang tahu. ke korang nak tahu?? ok, hijrah aku. aku akn cuba jadi anak yang lebih baik. bukan bermak
sud sebelum ni, aku tak baik. hello, asam pedas i masak, sayur goreng i masak, kek cokelat i yang kene buat even kene paksa sebenarnya, tapi last2 orang cakap sedap time raya, *over. sapu sampah kat dapur i yang sapu. cuma lipat baju kakak i, sebab i tak boleh lipat baju sebegitu pantas macam along i. haha. padahal malas nak lipat banyak2. tq kak long! :P. she is very kind kakak. okey. korang ada kakak?? aku ade. lalala~

* eh bukan buli okey. tolong sikit.



banyak lagi perkara yang aku ingin berhijrah. hope bulan januari 2011, dapat aku sambung belajar balik. lantak lah, ipts. yang penting ada pengesahan MQA. WAJIB !!. ok, aku akan belajar bersungguh2. serius. eh,
korang ada tengok Amer Ruffedge dalam Whi tadi?? adeh, sejuk sanubari aku beb!! geng2 smasid dulu, tahu lah aku ni dolu2 punya cerita, sangat obses okey dengan beliau. obses cam ne? tanyalah mereka . haha :P. teruk op aku?? haiish, nok wat gane zamang hip hop dolu, sapa mimpi2 paa. teeeeeett! :))


so, tadi aku tengok shout award kat utube. punya lawak gila bab* !! zizan dan johan. dress up zizan makin hensem aku tengok. cam ne ni fizah?? haha. *mengong~, ok, dah tak mau cerita pasal artis dah. haa, yey! jap lagi nak hang out dengan kakak dan sepupu papat aku. saje nak jalang2 around town.
dah lama actually janji dengan die orang,tapi malam ni baru je terpatri. terpatri. terpat
ri.


okey, jap. kat kamdar ada kain cotton pattern baru. pergghh! seriuss gorjes weyh! bunga english style. jatuh cinta aku. aloh, cam mana ni. :(. tak pe ain. lupekan dulu ok. okey!!


bye u all.




p/s : i am powerful.



2 comments:

  1. obses tahap cipan dengan amer die ni soram....pelik dibuatnyer...he3

    ReplyDelete
  2. haha. dulu2. smpai tampal2 kat loker, okey,

    obses yew~

    ReplyDelete