Thursday, December 9, 2010

Jangan tau.

Assalamualaikum.

1st, kalau korang dah baca entri ngarot ngabam di bawah sana. abaikan. macam tak matang. serius. haha. sahaje je pon. itu semua rentetan novel yang aku baca. so jangan salah faham tau! :>


then, what i am waiting for? i am waiting for my english class on this saturday. its gonna be awesome i think. we have a conversation and have to prepare our own topic. so, last week, my teacher told me, that she wanted a recipe of 'puding buah'. i said " oh, madam i love to make it, i learned from my mum. it was very delicious. -.-
* speaking sangat.

ok, sudah satu bulan lebih aku belajar english. so sekarang, orang lain duk sibuk tanya, " so ada improvement tak?? " aku jawab "Insyallah". Jawapan yang selamat mungkin. so, today aku tak tau nak buat apa. hari2 online. erm, that was worst. asyik, dalam bilik. dalam bilik. kuar sekejap tengok mak ayah buat apa. then, sembang kejap. pastu pegi kacau kak long. pegi bunuh anak kucing. then, pegi minum air. masuk toilet. tengok lappy balik. so, cam tu je. -.-

okey, nevermind. life must be going. betol kah? okey. betol. aku ada something nak share. ini akan buat aku happy. yes, happy. doakan aku. march maybe. so, tak lama sangat nak tunggu. barang2 semua dah beli. tinggal cincin je belom lagi. *eh, aku ada cakap cincin eh tadi?? oh, bukan2. saje je pom. sekarang kan musim bertunang. erm, aku ada baca blog kawan aku, fizz. pasal masa depan. yep, sekarang kita mesti serius dalam apa juga yang kita buat. aku sokong. apa plan kita for 5 years next coming??? errmm, susah kan? mula berkecamuk kan?? haha. aku lah tu. bukan korang kot.


Insyallah, ada berkat dari ibu bapa, Allah. perjalanan kita akan smooth. aku harap juga. tak salah korang nak fikir dari sekarang, pasal kumpul duit banyak2 then boleh share dengan parents, pasal bakal suami nak yang macam Amer Ruff8 :P. nak honeymoon kat mana, nak itu nak ini. okey, lets thinking !!



* cant wait for something~


oh, last day aku sama alom, kakak mona main boling. Million thank to kakak mona ! :))

so that's all for this evening.


p/s : perlu ke speaking kat atas tu? ku cuba.


fried banana for high tea.

2 comments:

  1. kakak mona? adakah anda menyebut kakak mona...heheehe..sekali skala p enjoy dgn sepupu2 kakak mona...:)

    ReplyDelete
  2. adeh, siapakah gerangan anda? :)

    yep, kakak mona. cumel lah. sje je. kakak mona. not kak mona.

    kakak mona cumel. lagi. kakak mona. *pening~

    ReplyDelete