Friday, December 17, 2010

kecomelan mereka macam spaghetti



Assalamulaikum !

simptom malas mula melanda aku, dah 4 hari
tak update blog. sebelum ni, hrai2. * tengok salah eja. hari2 okey. so, 4 hari tu, macam setahun bagi aku (-.0) ! okey, gagahkan diri juga nak update blog, sebab dah ramai yang hantar mesej kat aku, sebab apa lama tak update. *jangan percaya.

best, bila kita ada sepupu sepapat yang pelbagai generasi. dari yang dah tua2 bangka *oh, tak. sory yang tua2 tapi still gorjes, sehingga lah yang sekecik2 nye. so, bila dah mula bermain dengan yang macam comel macam anak patung, yang suka bergambar. hiburkanlah hati ini. so, hila
nglah stress aku. * maaf, ayat tunggang langgang! bila, menggunakan hanya handphone sony. tetapi masih boleh di kategorikan sebagai ok2 lah. cantik lah gambar tu. okey (-.-'), aku tahu, aku masih tak ada dslr. jangan memperkotak katikkan aku okeh.


dan ini lah wajah kecomelan mereka :')






please pandang camera kakak!!
* bajet pulangkan misha omar. ta takot ~
muahaha


!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!






amik kau ! :P









gigi mana?










yang ni cool !









semengat -.- cumel !

















ada banyak lagi, cuma yang ini sudah. nanti next entri okey!



p/s : baik jadi kanak2, yang masih belom di perhitungkan dosa nya.





bila mahu bikin spaghetti carbonara cik ain oiitt !



*****************

sesi amik hati nan lara. bikin aku lapar tengah snow neh!






mak lapo. mak alppod. mak lapo. mak kjsnka makan, mak nak buat itu. mak nak bila buat ini. bla..bla.. mak.. huhu. mak lapo zzZZzz bla..bla~

*taip dalam keadaan mengharapkan keajaiban ^.^ LOL !







TAMAT


nite koram.

sayang koram.

XoXoxOxO !

No comments:

Post a Comment