Friday, December 31, 2010

bola harimau. bolognese cheese



Assalamualaikum !!

musim KFCM okey sekarang. bacalah blog mana2 pun, fanpage dia ka, apa ka. dah femes okey. so kononnya aku pun nak tulis jugak pasal dia la ni? haha. tak lah, sekadar pembuka selera kata orang tua2. korang tau tak KFCM apa? khairul fahmi che mat okey. muka ala2 korea gitu. so aku tau kawan shazana nannaz, confirm gila. tapi dia cakap tak minat bola. macam ne tuh? haha . jangan marah shazana (-.^) !

japanese cheese cake katanya. buat semalam flava semua dah perfect, cuma lupa nok kepok kan dulu telo putih dengan cream tartar. so tak kembang2 lah ye. aku pun pelik. " mok, bakpe dop kembam2 kek ni eh, ce tgok dalam blog ni, ye kembang molekk jee.." sambil ayah aku sedang memixture kan adunan tersebut. kakak aku sedang membebel. haha. mak aku cakap, rupanya kena kepok dulu putih telo tu laa sayang. duhh~. tak apa, 1st try. so, tak jadilah cake ye. cuma macam candy cheese, atau macam beke cheese. iyap, beke. tau beke? like beke ubi tu. okey. fine. aku nak gelak! ayah aku cakap, okey tak apa. supervisor *merangkap mak aku. dari mula diam je. haha. tak turunkan ilmu langsung. last2 baru lah bersuara, adoii. lawak. tapi walau tak menjadi cheese cake. tetap sedap okey. serius. tak tipu. :>






then lunch tadi, masak lah aku dengan along, spaghetti blognese. wah, menjadi lah kan. finally. sekarang rasa nak makan western je kan. aiyo kenapa eh? rindu kot. -.-. ok2, fine tak mahu ingat dah. doa je yang mampu kan. huhu. ok berbalik pada kemenangan malaysia, Piala AFF Suzuki 2010 kan. tahniah okey! then, tak semena2 dah jadi femes apek. oh, aku kena cakap pasal apek gak ke? congrate sebab hentam garuda. hentam depa punye mulot! geram ok. fine. dah berlalu. so, kenapa semua sekarang obses dengan KFCM ?? aku pon tak tahu. tapi memang mantap okey dia pelok bola tu key. okey3. pasal apek lagi. sabri abu, norshahrul idlan talaha safee sali, ashaari semua best ok. sabri abu hensem kan~
*tiba2. okey, then malam ni aku tak sabar nak tengok hujah di tv 9 jam 10.30 malam. kapten skuad bola sepak negara, safiq rahim okey. auuww :'). akan jadi tetamu. tajuk dia memang mantap! nak tahu? :



Malam karang jam 10.30 ramai ramai tengok apa jawapan Kapten harimau Malaysia kepada soalan, adakah kecemerlangan skuad bola sepak kita kan berterusan atau merundum selepas diberi perhatian dan ganjaran menjulang? Adakah ramai yang akan memilih untuk beraksi dengan aris glamor tepi kolam selepas menjadi selebriti? 10.30 malam, tentunya di TV9 !
sumber : dari wan sabariah shikh ali. penerbit nasi lemak kopi o.


so hope sangat la kan. tak mahu lupa diri. then aku rasa nanti ramai je artis duk approach la kan safee sali. eh ke dah nikah? atau sabri abu. oh tidak . oh tidak. oh tidak. *kena 3 kali, baru tragik sikit.ok. apahal aku nak cakap lebih2 pasal ni. so tunggu je malam ni. okey! safiq ! gue tunggu lu di depan kaca tv. :>

choop!! kalau nak sebut nama norshahrul kena sebut penoh2. norshahrul idlan talaha. baru best kan?? haha. sengal~ terengganu beb! aih, semangat beno bola nya. okey, apa lagi mahu bikin cerita eh? oh gmbar dengan artis? belom dapat lagi la. sabar la kan3. :P jakun kan.


thats all. esok tahun baru? encik azam anda apa?



omg ! ad red wine! lex, sekadar hiasan. aku guna yang halal okey








p/s : maaf kali ni tak ada pic player football. sebab rasanya semua dah berpunya kan.so korang jangan menagis eh * -.- !


azam yang lalu dah terlaksana belom?
ada hati nak bikin azam baru.
sigh~




No comments:

Post a Comment