Tuesday, January 18, 2011

anak bongsu.

Assalamualaikum. hari ini hari ketiga aku sakit kepala. sakit kepala yang membuat kan aku nangis. sakit weh. 3 hari beb. Alhamdulillah, hari ni, dah ok sikit. aku memang tak boleh stress, confirm sakit kepala. orang yang keliling aku, confirm tahu aku ni macam mana. stress? sebab apa? haih~

mak aku macam pelik la kan, kenapa aku stress. nak kata aku ni kena marah dengan bos tidak. kucing aku mati pon tidak. even, aku mana ada bela kucing. ke ada masalah dengan boyfriend ni? guullppp!, okey, mok ni ada2 je. ain okey je. dop tahu bakpe tibe sakit kepala. hurmm, see mak memang boleh baca apa jua yang berlaku. dengan riak muka kita. tingkah laku kita. eh, tapi betul ke aku ada masalah dengan boyfriend? apakah? -.-

okey, jom lupakan pasal bf, gf and apa sahaja. jom kita bergembira. cheer katanya. sudah lama tak merasai keharuman mandian almond oil. so, hari ni lepas mandi tadi, rasa sangat segar macam princess :P. dan dengan baik hatinya,bonda dan ayahnda aku, membelikan meja yang boleh aku meletakkan lappy white aku dan online dengan selesa dan jayanya. serius aku tak mintak. tapi nak buat macam mana, maybe efek juga aku sakit kepala. asyik online atas katil. so, terharu la kan. thanks my love!

vacuum my room, kemas apa yang patut, dengan harapan bilik aku ni tak serabut. okey, finally.dah ok. arrangement dan suasana, buat rasa sangat damai dan mempesonakan. dengan haruman amby pure flora country. hapa lagi? thanks kesemuanya. Alhamdulillah. haih, tiba2 rasa nak makan tom yam. adeh. ngidamm la pulop.

then, finally aku tak puas lagi sebenarnya makan laksa yang mok cik tu jual kat depang khairiah tu. gile best kot. esok macam tekad nak beli okey. laksa penang, feveret okey. yum2. asyik2 ngidam. haha. hapa lah ain. okey, hope la sangat aku dapat apa yang aku nak. aku nak sambung. itu sahaja. dan aku tak sabar. kalian doakan aku yep. thanks.

aku agak buntu sebenarnya. tak tahu nak tulis pasal apa. even ini dah pun paragraph yang ke berapa. hey, tak sabar betol nak sambung. act, cerita tiramisu best. tapi sayang pukul 7 -8, maghrib. so, macam tak syok ar op. tapi cerita best. sempoi, then ada zain :D. itu pasti. hehe.

hapa lagi, hurm. okey itu je. bye.


p/s: rindu geng! bile tension,bila teringat zaman dulu.confirm hilang tension :)


nasi ayam mak lang lazattttttt katanya ! :)

5 comments:

  1. ain-ade migrain ke?meh la penang.laksa ori trus dapat mkn..;)

    ReplyDelete
  2. nk kate mgrain xgak akk. huhu.

    wow laksa. hehe. best2.nnti belanjee :P

    igt mse pi langkwi. best gilee lksa tu. :)

    ReplyDelete
  3. tu byk pk bnda x sepatutnya..=)

    boleh2.xde prob.nnti belanja akak blk mkn ikan celup tepong.huhu..

    ReplyDelete
  4. okeyh. nnti ajok chur kerry eh? hehe

    ReplyDelete