Sunday, January 2, 2011

belajo molek deh.

guys, happy sunday. so, apa plan ? dah dating ke? atau boling? karok mungkin. apa2 pon, hope enjoy and happy always.

congrate to ila and asmida sebab dapat sambung dekat uitm shah alam. aku bangga dengan korang! serius! happy tau :'). then dapat tahu, both of them satu bilik rumah sewa. oh, bahagia nya kan. hope mereka belajar sungguh2. wey, aku bangga tau. *berapa kali bangga dah ni. haha

korang doakan aku juga. aku pun dah tak sabar ni. serius dah tak sabar. NZ menanti aku. bohong je (-.-). bangga sebab ada juga dari batch kita dapat uitm! wewitt! dan ila, aku bangga okey. kau dan aku tahu apa yang kita alami. semoga Allah teruskan KEIKHLASAN kita dalam berkawan. bersahabat dunia akhirat.



**************


special one



terharu both of you always bagi aku semangat dan nasihat. yang kadang2 mampu buat air mata aku terkeluar juga. perempuan. perempuan bohong la tak cepat tersentuh.


* terdiam *




* teringat zaman diploma *



* laungan azan Maghrib *


sudah untuk jam ini. aku undur diri dulu.


bye.





No comments:

Post a Comment