Thursday, January 6, 2011

teman jantung saya

masa ni kat italy :P *bohong


korang :)

semalam, then today patutlah aku rasa macam semacam je kan.

korang 'beliau' dah balik. *oh3, siapakah??

korang, aku happy.

korang melampau ke ayat aku ?? haha.

just share. eh, happy weyh. happy. faham tak? tapi jangan tunjuk sangat kan.

aku pegang satu benda je. kalau iya, iyalah. kalau tak, tak lah. tapi aku macam harap.

so, biarkan dulu beliau rest. and of course, aku lega lah kan.






**************************

lupe nak bagi salam tadi kan.

Assalamualaikum semua.

today lunch masak tom yam. so malam tak makan nasi dengan harapan hirup tom yam sampai sakit jantung okey. sangat pedas dan sedap okey. homemade okey. apa2 yang homemade semua sedap kan. makanya, buat juga macaroni bakar. mak yang buat. yey! yum34. maaf tak ada gambar. eh, bohong. ada gambar tapi malas nak transfer dalam lappy. maklum lah laptop aku tak ada bluetooth.

aku kalau boleh lepas ni nak sesuatu yang pasti. aku tak mahu dah nak tangguh2. tapi let him rest dulu kan. jangan terburu2 kan. kan. terengganu hari ni sejuk gila okey. macam dekat new zealand okey. percaya. sejuk sangat. so kalau barangsiapa mahu bercuti ke pantai timur sila rujuk mana2 pihak yang berkenaan dulu lah kan. sebab takut nanti tiba2 stuck kat jalan raya mana2 sebab banjir. tapi sekitar rumah aku, alhamdulillah masih sedia kala. just lopak2 air je. bila cakap pasal hujan ni, aku teringat time praktis volleyball masa sekolah dulu kan, hujan renyai gila, then boleh kita orang main hujan depan bilik. masa form 4. siap amik gambar lagi. lepastu mulalah lewat ke kelas. atau dengan lebih tepat, sengaja pergi lewat. hahha. kecuali wena dengan shidah, sebab mereka pengawas. :). best moment okey. so, benda tu tak leh ganti. Allah dah temukan kita 7 orang. aihh, lepas ni kena suruh wan sue buat fb. baru syokk!

















surprise dop ?? :P

*mereka lah jantung hati saya*

jantung hati korang siapa??


so, entri aku ni dah bercampur. memang aku tak leh nak cerita satu benda je. haha. maaf di pinta yap. asalnya janji dengan sahabat aku shidah 10 minit je nak update blog. tak ada cukupnya masa. haha. sory shidah. okey, then apa lagi yep. iya, nanti HBO ada tayang Alice in Wonderland dan banyak lagi okey. banyak lagi movies yang best23 gilo. then tak silap aku nanti Citra ada tayang santau. oh, aku rasa baru je tengok dengan ila, kina dengan basok cerita tu dekat mines. last year, after kami buat interview dengan grand brilliance tv3. then terus lepak kat mines. makan pop corn. best nye. last year beb. kejap je. adeh, sungguh saya rindu. rindu sungguh korang. hope sihat je semua tau. belajar elok2.


kesimpulannya. kita kena sayang orang yang sayang kita. kalau orang yang benci kita, kita kena benci dia balik. * woiit ain, mak kau tak ajr pon macam tu okey -.-, okey. so even ada orang benci kau pun, kau teruskan wat dunnoo je then, sayang je dia. lagi lah dia nyampah. haha. adeh, gurau je kan. apa pun aku sayang family. sahabat dan beliau. *oh, beliau siapakah? yang masih menjadi tanda tanya :P.

*love u all *


p/s : bila mahu lepak bawoh pondok, then tengok bf masing2 main bola :P ???


rindu awop semua tau.

4 comments:

  1. p/s:- tengok bf masing2 k.....
    sy doakan kamoo bahagia yea....

    ReplyDelete
  2. bf masing kan. haha
    shid, tq. syg genng ct :)

    ReplyDelete
  3. wah2... cik ain....
    ni msti duk skodeng bdk sebelah rmh, hahaha

    ReplyDelete
  4. haha. kzura. allo, budak sokolah i x main okey. :P

    ReplyDelete