Monday, January 10, 2011

bila buat buat gorjes.




salam.

you, kenapa you ni sangat perfect bagi i?

*cam ape jee. hee~

okey, best yuna nyayi. bagi aku best. serius. best malam tadi. dengan warna orange baju , back ground then memang meremang la kan bulu roma. oh sangat puitis, macam entah la kan. cam best. faham tak ?. thanks. sebab faham, melainkan yang anti dengan yuna.

korang sihat? alhamdulillah sihat. so hari ni, aku secara official sudah tidak lagi. tidak lagi apa? yey! aku menang dow ! wahaha. yeppy~ tak perlu tahu. menang sebab apa? sebab kau lah?? kan3? *sambil wat muke nyeyeh !! oh, bukan niat aku. then, lepas ni jangan duk sibok2 tanya orang, nyeyeh tu hapa okey. hipokrit hipokrit jugak. senang cerita. janji bukan main. tapi buat nya tidak? thanks kau. aku bahagia kau. kau faham tak? kau jauh2. shuhhhh~ :')

then, sudah 2 hari beliau diam. apa cerita ni sebenarnya ain. adeh, sedih la teeeeett!! *di larang mencarut di blog aku. erm, napa dengan dia ni. diam je. sedih aku. kalau lah dia ada fb ke, twitter ke, boleh la kan. dia jenguk blog aku. yang aku ni begitu sedih tahap gaban. gaban paa~ woss, dok'oh. hurrm, sabar kunci pada kecintaan. kecintaan?? macam pelik je. kecintaan?? okey, sabar ain sabar. Tuhan uji. ingat Dia Maha Kuasa atas sengalanya. harap beliau pon faham la kan aku kan.

perempuan, atlis sehari sekali. eh tak, sehari 10 kali hantar mesej pon dah okey. ni langsung tak hantar. aku tak boleh weyh. aku cepat emo. -.-, bukan aku je. korang yang perempuan pun cam tu gak kan?? kalau dalam 1 jam je BF tak hantar sms, mula hangin kan? fikir bukan2 kan? baik ngaku. eh, aku tak cakap aku ada bf. sekian. terima kasih.

so, aku memang cam tu. aku tak tahulah. hari ulang tahun aku makin menjelma. *otak sastera kan. so, masih tak sempat tell him when my birthday, also his birthday. aku pon tak tahu. mak, tolong saya. :(. sedih ah. baru balik, tapi buat macam masih lagi berada di u.s, so macam mana ni kan. dengar cerita nak pergi somewhere plak. haih! baik ajak aku je sekali. aku mahu. Tuhan, sesungguhnya aku sangat sayang beliau T.T , syahdu tak ?? tak syahdu keluar dari blog aku sekarang !! eh, tak da lah, main2 je. kan aku sayang semua. :))).teruskan membaca tau.


Tuhan berat sungguh kan bila macam ni.




*membisu*







*layan lagu yuna*







*membisu lagi*




1o minit kemudian,

okey, seperti biasa, entri aku mesti campur2 okey. so dalam banyak2 perkara kan. aku boleh masak, cuci pinggan mangkuk, jemur baju kat ampaian. 3 benda tu, aku memang agak rajin okey. since memang aku ni perempuan. since?? sejak?? kau kecik dulu laki2 ke?? heee~ ok, memang aku perempuan dari azali. tapi satu benda je kan, aku lemah sikit. tak banyak pon. lipat baju. oh, aku ulang, lipat baju. aku macammmmm. haha. adehh. okey. aku boleh cuma, ye la kan. cm tu sikit :P. then, nak bagitau yang malam tadi before start AJL, aku berjaya lipat baju selama 1 jam. dengan penuh santun dan berhikmah. boleh pakai kan ayat santun tu? okey boleh. yey! done.


today, i had done my usm application with shazana. done shazana. done. apa pun Allah tetap uji kita tau. :). thanks kawan. apa lagi mahu cerita. tak ada dah kot. errm, okey to those. atau to awak yang tak suka saya. jangan baca blog saya. nanti mula la kan. duk kaluut. konon hebat cam apa2 je. -.-, tuk korang kalau pilih kawan, jangan cari yang fikir dia je hebat tau. jangan cari yang orang lain tak boleh lebih selain dia. apa2 pon dia je yang hebat. jangan tahu. walhal dia tu tak sehebat mana pon. ni nasihat untuk aku jugak. so kalau nak gorjes tu, gorjes diam2 sudah ar. tak yah nak tunggu orang kepoh kata kau gorjes. kau gorjes setara manapon, kalau dalam tak gorjes tetap macam tahik gak perangai *tahik was not carot ok. aku pun tak perfect. pandangan dan idea orang sangatlah berbeza. seperti cantik. cantik is subjektif. aku ulang SUBJEKTIF. so, setakat lipstick cammmmmmm. okeyh, sudah ain sudah. Tuhan marah. baiklah. I'M SORRY !


okey, aku lupee !!! aku lupeeeeee!! haha. raja lawak sengal :P. best la. okey, dah2 xmo cite pasal raja lawak. dah lenguh dah. okey, take care all. you all are the best !!!

love .

bye.



p/s : aku lupeee !! gorjes ke??


main badmintom.
lenguh badam2.
entri aku tidak di tujukan pada siapa2.


2 comments: