Saturday, January 1, 2011

sedang berjanuari

Assalamulaikum!

happy january! yahoo! happy new year u all. semoga kita semua masih dapat merasai keindahan dan kehidupan yang di berikan seketika oleh Nya.

january bulan yang best. sebab apa? sebab aku punya kelahiran pun, ayah aku pun dan banyak lagi la pun kannyee. * ah chai johan RJ ! tadi aku dengar hot f.m, tetamu zizan dan johan. johan berlakon dalam pementasan siti di alam fantasi . siti tau bukan joyah ke, apa ke. siti okey. femes gitu. then johan cakap dia tak berlakon sebagai siti. berlakon sebagai di alam. T.T. bengong. haha. bagi aku lawak la kan. tengah drive tadi. adehh. sengal johan ni. :P


so, today 1st day bulan january. nak cakap pasal azam. macam tak best la kan. asyik2 azam2. aku ada gak la kan terrrrrrrrbaca status2 orang2 yang kat fb. *orang2 is patung okey, cakap nak azam tu lah nilah. jangan cakap je beb. buat!! yang penting kena lah sedar diri. perbaiki diri dulu, bagi aku itu penting. lebih penting. so apa lah sangat aku nak cakap pasal azam orang kan. so kalau aku, aku nak lebih berjaya. iya lebih berjaya. dan mampu tutup balik mulot orang2 yang sekarang macam.. ermmmm~ entah lah. maafkan aku. okey, abaikan.


lagi 28 hari aku nak matang! God ! show me please. ape2 je lah kan. malam tadi punya lah kan, semangat tunggu hujah laa kan sangat. semata2 nak tengok si shafiq tu. tak ar minat pon cuma nak tahu pengalaman skuad masa kat bung karno. aloh, 30 minit je hujah, tak puas langsung weyh. adoii. sebab apa? pengacara lebih banyak bercakap dari tetamu. oh! panah petir! maaf ye. cuma pandangan. so macam tak syok la kan.


aku cuma minat sabri abu je. :P. haha. minat ke suka? ke dah nikah gak. hello, aku aimm dia dari sukma kat terengganu lagi tau! so dah lama okey. bukan masa dia menang ni je baru aku minat. hello, bukak mata okey. ok, main2 je. suka2 biasa lah. ke aku ni cepat obses sesuatu perkara?? oh tidak la kan. hey, kawan aku shidah. dah baik belom? sabar ye. chicken pox melanda. mesti cumel mu op. nanti send aku gambar time mu kena. aku nak upload kat blog. :P. hope cepat sembuh tau yam.

act banyak lagi nak tulis, nanti next entri ye. rasa macam sleepy pulop.to those yang selalu cak2 di blog aku thanks tau! teruskna baca la kan :)


Happy New Year 2011 !!



p/s: spaghetti carbonara pulop lah kan?? :')



gedik x tulisan warna blue mint :P

No comments:

Post a Comment