Wednesday, January 26, 2011

en.roslan.ayah.hero. happy birthday ayah!



Assalamualaikum. sehat semua? Alhamdulillah. hari ni 26 januari 2011, ulang tahun kelahiran ayahnda yang tercinta. semoga, ayah sihat sokmo, di panjangkan umur dan di murahkan rezeki dunia dan akhirat. Ain sayang ayah. T.T.


ayah aku ni, dia hero bagi kami adik beradik. dia segalanya. dia tahu kami macam mana. dia tahu kami nak apa. dia selalu bagi kami nak apa :D, itu penting. hihi, so pastilah aku antara yang beruntung kerana masih lagi mempunyai ayah. mungkin ada sesetengah dari korang dah tak ada ayah. aku bersyukur sebab aku masih punya ayah dan emak. aku serius, tak boleh bayangkan andai tanpa meraka. gelap dunia kot. ermm.. bagi yang sudah tiada ayah. korang ada sebenarnya, tapi ayah korang tunggu di sana. so, boleh selalu doakan yang telah pergi supaya tergolong dalam golongan para soleh. amin.




*terdiam*



*mana ayah ni, dop balik lagi, tak wish lagi nih. aiyoo*



nanti next entri aku post pasal kenangan ayah
aku dari aku kecik sampai sekarang :)



************************************



lama tak update blog. bukan apa, kadang malas pun ada. kosong pun ada. betul ke orang yang lahir bulan januari ni, pendiam tapi penyayang? aku lah tu kan. pendiammmm tapi penyayang. pendiam ke aku?? iya, aku memang pendiam, if aku tak betol2 kenal orang tu. siapa yang kenal aku, faham lah aku macam mana kan3. tapi aku ramah. tapi ramah aku bertempat. aku tak over. ramah aku dengan perempuan je. ceehh~, act bukan apa, kita kena ada self confident masa bercakap. ya, aku berani. so aku berani la kan. tapi tak tahu lah kalau orang cakap aku ni penakut. aihh, bakal ke angka 22 tahun, masih mahu takut ke? bagi aku bukan takut. cuma nervous. boleh terima kan alasan itu? hihi.



kadang aku fikir, ada sesetengah orang, i mean girl. sangat mudah untuk terima kehadiran lelaki. setiap kali, setiap hari, setiap bulan kot sangat mudah lelaki yang berbeza damping dia. dan dia pon amat mudah untuk damping lelaki tu. *apa punya ayat. okey, kita ignore lah. aku tak mahu cakap pasal ni. okey, aku belum selesaikan lagi satu perkara. rasa macam agak serabut. sikit je serabut tu. nanti bila dah selesai ok lah kan. okey, pasal blog ni. if ada ayat aku yang agak weird, agak melampau mungkin bagi sesetengah orang. korang kena terima jelah. sebab aku pun bukan tahap yang cemerlang dan terbilang lagi nak buat ayat macam A. Samad Said. aku biasa sahaja. aku buat luah untuk hilangkan stress aku. dan gembirakan hati aku. tapi jujurlah, aku tak pernah lagi mengaibkan sesiapa. andai ada?? mungkin sebab rasa terkena batang hidung sendiri kot. sebab tu, macam terasa je kan? so, ignore lah. okey, kita kan kawan-kawan.


jadi tak tahu nak buat apa hari ini. nak tengok raja lawak dalam youtube lah :D. hehe, best apa. okey, take care all. bye!




HAPPY BIRTHDAY AYAH !!
WE LOVE YOU FOR EVER !!
XOXOXOXOXOXOXOXOXOOXOXO

No comments:

Post a Comment