Monday, January 3, 2011

ibarat peach dan kehidupan

Assalamualaikum .
tak ada apa yang berlaku hari ini. cuma rindu dan sakit perot. sian kan :')

aku mahu itu. tapi kena berusaha. kalau aku, aku boleh berubah. kalau "dia" makan lah apa pun, datanglah angin rindu sarajevo ke, kau usaha banyak mana pon, kau tak akan punya. so terima apa adanya. aku sekarang dalam kondensi agak berkecamuk. my english. hurmm, need to improve okey. i promise madam. pray for me.

kadang rasa bersalah bila kita nak sesuatau yang menjamin masa depan kita. wang. wang. wang. adeehh, ok ain jangan pikir sangat kata mereka. sedih ahh! T.T. faham tak aku nak menangis 2 minit jap. boleh??

korang ingat aku main2 ke. aku menangis betol2 weyh. percaya please2 :P. ok, permulaan entri yang agak ke laut okey. finally best jugak kalau malam2 ada je peneman gosip nye. hehe. anda tahu siapa anda?? :>, then berbeza macam dulu, selalu je. ada aje. tapi sekarang mana kalian?? tak apa kalian, andai tiada ruang. aku terima. aku boleh berdiri sendiri. jangan risau. okey. buang ego sikit boleh tak? tahun ni dah nak masuk 22 tahun. so matang sikit. duhhh~

ayat di atas tidak di tujukan pada siapa2 okey. jangan nak terasa pulak. kalau terasa, korang lah orangnya. muahaha. *devil !!

aku dah blur act nak tulis pasal apa. ada idea tak? ha nak cerita, nanti aku nak buat lagi cheese cake. permintaan ayah aku tau. kali ini "Japanese Peach Cheese Cake" macam megah gila kan nama. haha. adehh, ayah aku cakap, kalau menjadi kali ni, upload pic kat fb then buat order. boleh? sampai tahap tu? :P. so tunggu je la kan esok. sebab nak buat hari macam tak ada mood kan. nanti automatic cake tak best. * alasan !!




bombastik la kan, hope esok jadi macam ni ^.^




mak aku berkata " ain dah boleh masak. so mok percaya ain. boleh dah la kalau nak wat gulai2 ni, sup, asam pedas, tom yam tu dah expert. so, dop risau lah mok " rentetan kejayaan aku dalam menghasilkan ikan keli masak lemak cili api. meletop. kebabommm! meleleh okey. eh, ni ceritera masuk bakul angkat sendiri ke? tak kot. kiranya, aku dah boleh lah kan. ehem3. haha. tak ada ah.

aku masih sabar. sabariah. aku rindu. rindu. *amik tisu premier jap. lap2 hingus. cett~ situ sana sini. tahu ini, apa bakalan berlaku? aku doakan, aku harap moga baik2 sahaja. tapi andai ada yang tidak baik, kita hanyalah di uji. so, kita patut terima. dan tabah. tabah. tabah. ingat, tabah. * memang trademark aku ke suka repeat :P ??

kawan aku cakap, sejak aku berblog. aku macam jiwang dan bertauliah katanya. haha. tauliah tu tak leh blah kan. tapi apa pon thanks ye kau selalu dengan aku. kau tau siapa kau. :') . dan aku hope lebih ramai yang komen, baca dan follow blog aku. aku bukan tamak cuma mestilah mahu peningkatan kan? tak salah kan? semua orang mahu pencapaian. rite? but, aku pun bersyukur setakat ni. ramai yang terima dan suka. suka. suka baca blog aku. ayat2 aku lawak eh? :P. kata mereka. dah memang aku macam ni. yey!

so, dari tadi dah rasa nak ending. tapi taip jugak panjang nye. kononnya tak ada idea nak tulis. sekarang? hambik kau. hehe. okey lah, esok aku update lagi.

tq babe. love u all XoXoXo !

*korang rasa tajuk kat atas ni ada kaitan tak
dengan content yang aku tulis (-.-) ?? <-- that is muka toye.
aku teringat abang bob. hahha. geng volley muka toye kah? lawak!




p/s : kalau tak jawab dosa. kalau jawab tanda sayang. :P


sekali sekala kacau orang.
tak salahkan?
kawan2 je pon.
eh, tak sabar raja lawak.
jozan je okey!!



No comments:

Post a Comment