Sunday, January 16, 2011

hari ini.



Assalamulaikum.


dah lama tak update blog. kononnya sibuk, walhal malas atau stress dan perlukan privacy sebentar. cuma sebentar. apa apun, thanks yang sudi follow blog aku. sayang korang. counting my day, apakah akan berlaku. apakah yang bakal terjadi. apakah dan apakah. heee ~

permulaan entri yang agak merapu. mungkin. masih beku untuk manaip. beku untuk lontarkan idea. walhal idea sudah ada cuma, mungkin hari ini aku agak letih. letih? letih kerana menjadi ketua rumah tangga selama di siang hari. iya lah, drive hantar emak kesayangan hamba, pergi 'dengor'. then bawak kak long jumpa doktor gigi. tunggu sejam. pergi amik emak. dan pergi ke klinik kembali. pergi beli lauk pauk. *opps, tak masak hari ini. then petang, pergi pulak ke losong jumpa tokki. then masa balik, sesak dengan orang yang baru balik kerja. so what eva. plus dengan mak aku masih trauma, sebab aku bawak kereta laju. dan melanggar lampu merah. *haha. maaf kan saya emak. :P. plus, hari ni tak ada ulangan raja lawak. so agak stress ye. haha. eh, aku bukan stress sebab2 di atas, tapi stress sebab dia lah. dia diam. kawan, macam mana ni. aku harap dia masih baik2 sahaja dan masih ingatkan aku. aku tak mahu aku yang tolong ingatkan dia untuk ingatkan aku. faham ?? -.- !


sakit kepala bukan apa2, tiba2 terjaga dari tido, then terus kena drive pergi rumah tokki. so macam shock la sikit kan. macam tu ceritanya. nasib baik sedang duk asyik tunggu kat klinik. sahabat comel saya call. fizah. sembang. gelak macam hantu. muahaha. *hantu gelak macam mana? hilang stress untuk 2 jam. then bila dah asyik online fb, kadang dah jemu. jemu. jemu. jemu. maybe, sahabat2 kesayangan hamba jarang on9. so tak ada nak gosip. perempuan, gosip lah apa lagi. tak kan tazkirah kot.

bila ingat zaman asrama sekolah arab. iya, aku sekolah arab. iya aku belajar arab. arab tinggi. iya aku sekolah agama. iya, aku bersyukur . so, rindu nak solat jemaah. *poyo ke? xkot. memang serius rindu. rindu nak berzikir sama2. insafi diri. tutup lampu dalam musolla. then, berzikir sama2 dengan kawan2, adik2, kakak2 dan kaptem2. rindu weh! belum cerita lagi pasal masmat, pasal malam kebudayaan. ada eh malam kebudayaan? malam aspuri lah.

minggu ni, aku dan coach hebat aku. merangkap ayah aku. dah start balik main badminton. pheew, best gila. kalau dulu2., aku yang ajak ayah main. sekarang, ayah aku pulop ajok maing. hebat tak? :P. so, bila main dengan orang terer, kita jadi terer. sama jugak kalau berkawan. berkawan dengan orang pandai. insyallah jadi pandai. kalau kawan dengan orang busuk hati. kita kena cepat2 jauhkan diri tau. so, maksudnya begitu. ibaratnya.


finally, tadi ada ulangan raja lawak. hilang stress 69 %. then, menikmati ais krim vanilla. sebab kepanasan dan sakit tekak. legalah wahai diri. alhamdulillah. ayah sayang saya. terus pergi beli aiskrim. baik kan ayah saya :). thanks ayah. last sabtu, pergi karnival jom masuk u ! best. dapat input. dan rasa semangat sikit kan2. ok, alhamdulillah.

okey, thats all. bye ! love ~



p/s : masih menunggu.




fettuccine bila mahu masak?
rindu dia okey! dusshhh34!


No comments:

Post a Comment